Stratégie De Linkbuilding

Published Jun 18, 22
10 min read

Linkbuilding voor bouwbedrijven

Linkbuilding voor  bouwbedrijven is het verkrijgen van links van andere bouwwebsites terug naar je eigen site. Links zijn een van de belangrijkste SEO-rangschikkingsfactoren en Google gebruikt ze om de autoriteit en relevantie van je site voor bepaalde zoektermen te meten. Hoe relevant je bent voor anderen weegt steeds zwaarder door voor Google. Linkbuilding bepaalt mee de ‘autoriteit’ van je website. Wanneer een andere site jou vermeldt, geldt dit eigenlijk als een soort aanbeveling. Waardoor Google je iedere keer weer een beetje hoger inschat. En je beloont met een betere plek in de zoekresultaten.

Links zijn een belangrijk onderdeel van SEO

Het verzamelen van relevante backlinks wordt ook wel linkbuilding genoemd. Deze links naar jouw website vanop andere sites vergroten je relevantie in de zoekmachines. Waardoor je sneller een toppositie in Google kan bemachtigen. En die extra zichtbaarheid, zal je ongetwijfeld voelen in je omzet. Als je website niet bovenaan in Google wordt gevonden, moet je dit oplossen via Google Ads. Die uiteindelijk een veel hoger kostenplaatje hebben… Investeren in je linkbuilding met de hulp van een expert, loont dus zeker de moeite.

Linkbuilding Belgie zorgt voor kwalitatieve backlinks

Google hecht heel veel waarde aan backlinks maar het moeten relevante en kwalitatieve links zijn. Hoer mee goede links je kan verkrijgen hoe meer de populariteit van jouw website zal stijgen. Backlinks moeten echter wel relevant zijn om daadwerkelijk een hoge waardering van Google te krijgen. Kortom, elke link moet gelinkt worden naar een gerelateerde website. Ben je actief als dakwerker moet je links hebben op andere websites van dakwerkers, bouwbedrijven, aannemers … kortom alles relevant met de bouw.  Als jij een bijvoorbeeld een tuinman bent en je wordt in websites van schoenenwinkels gelinkt, dan vangen zoekmachines dit op en zal de waardering lager liggen. Daarom is het belangrijk om je linkbuilding uit te besteden.  Linkbuilding Belgie is uw partner hiervoor. Wij plaatsen allen links op relevante website! Voordat je begint met linkbuilding, zorg ervoor dat je website in orde is. Je website moet een sterk ‘fundament’ hebben. Daarmee bedoel ik een goed geoptimaliseerde website, die gebruiksvriendelijkheid uitstraalt en 100% functioneert. Dit zorgt ervoor dat alle backlinks die je gaat verzamelen vele malen waardevoller zijn dan wanneer je nog geen goed ‘fundament’ hebt gelegd. Als je backlinks waardevoller zijn, heb je er minder nodig. Zorg er eerst voor dat je backlinks waarde krijgen door een goed ‘fundament’ te hebben. Je website moet SEO-geoptimaliseerd zijn, snel, geen fouten of errors bevatten (dode links) en mobiel bruikbaar zijn.

Linkbuilding Strategies

In elke markt is wel een onderwerp te vinden wat super interessant is om over te schrijven voor jouw publiek. Hier ons voorbeeld van een linkbuilding experiment die we zelf hebben opgezet. Of hier van onze Google Vindbaarheid Casestudy: Van 1 Naar 6 Medewerkers in 1 Jaar Tijd. Ontwikkel een casestudy of verzamel een aantal casestudies om daar een nieuwe pagina van te maken en promoot deze onder bloggers die zich hiermee bezig houden.

Branded Word Strategie Het scoren op bestaande zoekwoorden is niet altijd even makkelijk. Daarom is het ontwikkelen van je eigen zoekwoorden een slimme strategie. Zelf een naam geven aan een techniek, methode, strategie, onderzoek of iets anders (kwalitatieve linkbuilding). Ontwikkel hier een stuk content over, publiceer dit en verspreid het onder relevante blogs.

Skyscraper In de wereld van SEO is de de skyscraper tactiek erg bekend. Die bekendheid is grotendeels te danken aan de enorm effectieve werking. De tactiek werkt als volgt: Vind een zoekwoord waar je op wilt scoren. Ontwikkel een stuk content wat beter is dan alle huidige zoekresultaten. Maak een stuk content dat completer, leuker, sneller, duidelijker, meer visuele, praktischer of op een andere manier beter is dan de huidige resultaten.

Of juist de enige 3 die echt belangrijk zijn - como hacer linkbuilding. Of maak in plaats van tekst ergens een filmpje van of voeg een infographic toe. Alles wat je doet om het resultaat beter te maken dan al het bestaande. Bekijk hier het voorbeeld van Brian Dean zelf: Skyscraper voorbeeld Vind daarna alle linken die naar resultaten van concurrenten verwijzen en mail deze websites om te laten weten dat jij een resultaat hebt gemaakt wat veel beter is.

De kans dat ze dit doen is doorgaans groot. Je weet namelijk al dat de website het onderwerp interessant vindt. 11. Forum Skyscraper De forum skyscraper techniek is een variatie op de normale skyscraper tactiek. Deze techniek werkt als een trein in Nederland, doordat er doorgaans weinig backlinks nodig zijn om te scoren.

Pak dit zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden (Linkbuilding specialist). Zoek op deze zoekwoorden in Google op de volgende manier: . Vervolgens open je de eerste 10 – 30 forum pagina’s die je tegenkomt. Hoeveel forums je bezoekt, is afhankelijk van hoeveel nieuwe informatie je blijft tegenkomen op elke pagina. Verzamel van elke forumpagina alle vragen, opmerkingen en oplossingen die vermeldt staan.

Agence Linkbuilding

Ongeacht of deze informatie klopt of niet. Dit zorgt ervoor dat je 1 groot overzicht krijgt met alle informatie over jouw onderwerp. Sorteer deze informatie per probleem, vraag of oplossing. Bijvoorbeeld: Probleem nummer 1Beschrijving in eigen woorden van het probleem. Kopieer en plak wat bezoekers op forums zeggen over dit probleem.

De oplossingen die je hebt gevonden op forums de oplossingen die nog niet genoemd zijn. Of oplossingen die er wel staan, maar dan anders werken dan beschreven op de forums. Geef per oplossing aan wat de oplossing precies inhoudt, wat ze op forums over deze oplossing vermelden, of de oplossing ook echt een oplossing is, de voor- en nadelen van de oplossing en eventueel extra advies.

Mail ook alle websites mailen die iets over dit onderwerp vermelden, net als bij de gewone skyscraper. 12. PA Skyscraper PA Skyscraper staat voor: (yup, we hebben er een werkwoord van gemaakt). Deze tactiek is moeilijk of makkelijk, afhankelijk het nieuws in jouw branche. De tactiek is in feite: het pakken van een bestaand populair artikel en daarop voortborduren.

Bijvoorbeeld een artikel dat gedetailleerder uitlegt hoe je een Skyscraper maakt die bezoekers helpt en converteert. Zie hier voorbeelden van het een PA skyscraper over het originele Skyscraper artikel van Brian Dean. o que é linkbuilding. Ahrefs maakte een PA Skyscraper, door deze tactiek te ontkrachten. Je doet dit door: Gemist(e) punt(en) toe te voegen, Tegenovergestelde beweren, Techniek of product uitproberen, Gedetailleerder uitwerken, Extra perspectief aan toevoegen 13.

Het principe is dat je een stuk content ontwikkeld waarin een lijst staat. Waar die lijst precies over gaat, hangt af van je branche. Er zijn 2 manieren om deze tactiek toe te passen: 1 - linkbuilding strategies. Maak 1 grote lijst maken met alle artikelen over 1 bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld alle artikelen die je vind over het verbranden van buikvet of alle artikelen die advies geven over een burn-out.

Korte en lange artikelen, met of zonder video, op volgorde van meest gelezen of welke manier dan ook die logisch is. 2. De tweede optie is een vermeldingslijst te maken van bekenden personen, bedrijven of organisaties. Bijvoorbeeld de 50 beste fashionbloggers of de 75 jongste gamevloggers. Het grootste voordeel van dit type skyscraper is dat deze heel snel op te stellen is.

Empresa Linkbuilding



In sommige gevallen geeft Google zelfs de voorkeur aan een verzamellijst van websites rondom een onderwerp boven een resultaat met maar 1 resultaat. Dat is met name zo wanneer het zoekwoord algemeen is. Want een vermeldingslijst geeft de bezoeker veel ruimte om te kiezen wat hij of zij wil lezen (linkbuilding strategies).

Skyscraper Ranking Strategie Branches, industrieën en bedrijven zijn altijd zeer gevoelig voor de manier waarop ze scoren en ranken. Deze linkbuilding tactiek lijkt op de Skyscraper Vermeldings Strategie, maar is veel meer gericht op het competitieve element dan een eenvoudige vermelding. Zeker wanneer je ze rankt op eigenschappen waar bedrijven veel om geven.

Verzin een manier om de websites waar jij een link van wilt hebben te ranken. 15. Woordenboek Strategie In bijna elke branche is wel jargon aanwezig. Woorden die niet iedereen kent, met name mensen die nieuw zijn in de branche. En dan is 1 plek waar alle termen uit die branche simpel worden uitgelegd een uitstekend idee.

Zelfs in branches waar je daar misschien niet verwacht. Fashion bijvoorbeeld. Kijk maar eens naar dit voorbeeld: Naast de backlinks scoren woordenboeken doorgaans op heel veel zoekwoorden. 16 - haro linkbuilding. Checklist Strategie Checklisten zijn altijd populair. Een simpele en effectieve lijst om te zien of alles is behandeld. In elke branche is een dergelijke lijst handig.

Kijk maar eens wat deze ene checklist oplevert: Zorg ervoor dat je checklist zo kort en praktisch mogelijk is. Je moet dingen kunnen afvinken. 17. Kopersgidsen Een kopergids is een uitleg over de werking van een (groep) producten. Bijvoorbeeld een uitleg over fitness apparaten, zoals loopbanden. Of een uitleg over het kopen van een laptop, juiste bureau + stoel of een geschikte elektrische fiets.

Bijvoorbeeld: Het opstellen van een kopersgids is relatief eenvoudig. Bespreek alle onderdelen van een productgroep die belangrijk zijn om rekening mee te houden bij een aankoop. Zoals je bijvoorbeeld bij de aankoop van een loopband rekening moet houden met het formaat, verschillende standen en programma’s die erop staan geprogrammeerd. Zoek vervolgens contact met bloggen en forums die over dat onderwerp schrijven.

Herramienta De Linkbuilding

Bijvoorbeeld de beste memes ooit gemaakt: Je kan deze afbeeldingen zelf ontwikkelen en verspreiden. E-mail andere websites die al eerder vergelijkbare afbeeldingen hebben geplaatst of gedeeld. Laat ze weten dat ze de afbeeldingen gratis over kunnen nemen, zolang ze een link terugplaatsen als bronvermelding. 19. Controverse, Hypes en Mythes Over controverses, hypes en mythes wordt in elke branche enorm veel aandacht besteed.

Het houdt mensen enorm bezig en gaat vaak gepaard met emotionele reacties. linkbuilding specialist amsterdam. Donald Trump met zijn uitspraak over Mexico bijvoorbeeld. Of controversie van Gary Vaynerchuk die zegt dat ondernemers minstens 12 uur per dag moeten werken en verder niet moeten zeuren. Ook zijn er in elke branche vaak levendige discussies over bepaalde strategieën die gehanteerd worden door spelers in het veld.

In marketing is dat en . In elke branche is er wel iets. Content over deze onderwerpen staat garant voor aandacht en backlinks. Zorg ervoor dat je specifiek bent in alles wat je schrijft. Een belangrijk punt aanvliegen is al genoeg. Je hoeft niet alle mythes uit de gehele industrie te bespreken.

Er zijn vele redenen waarom websites foto’s van andere overnemen. Omdat de foto erg mooi is, grappig of een praktisch nut vervuld. linkbuilding uitbesteden amsterdam. Maar ook foto’s van bekende personen, grafieken en productfoto’s. Denk bijvoorbeeld aan een goede foto van een nieuwe i, Phone of verkiezingsuitslag. Deze afbeeldingen kan je zelf ook maken en vrij beschikbaar stellen om te gebruiken, mits er een bronvermelding is.

Waarschijnlijk heb je wel eens een foto gezien die er ongeveer zo uitziet: Callcenter- en receptionisten foto’s. Misschien wel de meest gebruikte foto’s ooit. Als je op deze foto zoekt in Google, krijg je meer dan 21 miljoen resultaten te zien. 23. Samenvattingen Samenvattingen zijn een effectieve manier om backlinks te verzamelen, mits je de juiste dingen samenvat.

Organiseer een Event Evenementen trekken altijd aandacht. Want zowel mensen die er heen gaan als mensen die het organiseren, hebben er zin in! Daarnaast is het makkelijk om een event genoemd te krijgen op nieuwswebsites. Denk bij evenementen bijvoorbeeld aan: Beurzen en congressen, Seminars en presentaties, Sportevenementen, Klanten- en leveranciers dagen, Vieren van jubilea, Verhuizingen en openingen, Workshops, Exposities, Webinars Kijk bijvoorbeeld eens naar de huishoudbeurs.

Linkbuilding Strategien



Een alternatief is een vertaling maken en dat beschikbaar stellen aan de website zelf. Zo hebben we bij Klik Proces vertalingen gemaakt voor de SEO tool SEOProfiler - tier linkbuilding. Na de aankondiging hiervan hebben we een link ontvangen vanuit een nieuwsartikel (Klik Proces heette toen nog Little b). 26. Vergelijking Strategie Vergelijkingen zijn altijd populair.

Bijvoorbeeld de vergelijking tussen de tv-series Vikings en Game of Thrones: Wat je ook veel ziet, zijn vergelijkingen tussen 2 nieuwe devices zoals de nieuwe i, Phone en Samsung, de vergelijking tussen een nieuw en ouder boek van dezelfde auteur of verschillende producten van dezelfde fabrikant. agencia de linkbuilding. Dat zijn de logische vergelijkingen.

Zolang jouw vergelijking uniek is en het onderwerp leeft bij de doelgroep. Maar ook vergelijkingen die (op het eerste gezicht) totaal geen praktisch nut hebben, kunnen wel veel aandacht opleveren. Cabaretiers hebben daar een handje van. Een ander voorbeeld is: uit het boek Freakonomics. Met ongeveer 350. 000 zoekresultaten een veelbesproken onderwerp.

En juist daarom trekken ze de aandacht, zeker wanneer er een soort aan het eind zit. Wat je vaak tegenkomt bij vergelijkingen zijn termen als: ofvsverschil tussenwelkevergelijkbaar metalswaarom een X als een Y is, Overeenkomsten tussen Op het gebied van linkbuilding is het effectief, omdat je 2 doelgroepen aanspreekt. Vergelijk je 2 merken, spreek daarmee beide community’s aan.

27. Nieuws Takeover Formule Nieuws Takeover Formule is elegant door zijn eenvoud en het werkt als volgt: Een bedrijf publiceert nieuws Dat mag van alles zijn. Aankondiging van een product, dienst, mededeling over het bedrijf, resultaten, overnames, faillissement, aankondiging. Wat het nieuws precies is, maakt niet uit. Als het nieuwsartikel maar massaal wordt opgepakt door andere websites.



Wat je vervolgens doet is inspelen op dit nieuws door een element toe te voegen: Stuk schrijven wat het tegenovergestelde is van het origineel, Toevoeging op het stuk wat niet benoemd of onderbelicht is, Een extra toevoeging op nieuws wat is aangekondigd, Mening over het origineel Bijvoorbeeld wanneer Google zijn kwartaalcijfers openbaar maakte, publiceerde Wordstream een overzicht van de meest dure Ad, Words zoekwoorden.

Linkbuilding Strategie

Het resultaat is bizar goed voor 1 pagina (ruim 900 verwijzende domeinen): 28. (Expert) Interview Strategie Interviews zijn een fantastische manier om aandacht op je blog te vestigen. Maak een lijst met websites waar jij graag een link van wilt hebben en kijk of ze eerder naar interviews of opiniestukken hebben gelinkt.

Als je iemand interviewt zorg er dan wel voor dat diegene een bekende naam is. Een BN’er zijn of een bekende binnen een branche of vakgebied. Probeer tijdens het interview zoveel mogelijk vragen te stellen, die nog niet eerder gesteld zijn of waar nog geen compleet antwoord op is. Bijvoorbeeld: Expert binnen een branche, Expert op 1 specifiek gebied, Algemeen prominent figuur, Starter of start-up, Concullega, Bedrijf in dezelfde keten, Bedrijf met gerelateerde diensten, Persoon die in het vakgebied gefaald heeft en wat daarvan te leren is, Bekend persoon over een onderwerp, Expert op andere gebieden, Lokale bekendheid, Bekende Nederlander Denk bij de insteek aan: Humor, Persoonlijk, Educatief, Gesprek over een belangrijk onderwerp, Controversiële vragen, Vraag en antwoord vanuit jou of andere mensen Het kan een grappig interview zijn als Steven Colbert met Pew, Die, Pie (21 backlinks) of serieuzer als Richard Dawkings die Derren Brown interviewt (32 backlinks).

Navigation

Home

Latest Posts

Linkbuilding Italy

Published Jun 29, 22
8 min read

Architect Kortrijk Renovatie

Published Jun 29, 22
4 min read

Animal Crossing Huis Inrichten

Published Jun 28, 22
7 min read